24-05-14

De boel omgooien

Naarmate de tijd verstrijkt kom ik er steeds meer achter dat ik Pattern9 toch wil gaan omgooien. De focus gaat niet (meer) liggen op het maken van patronen met stap-voor-stap beschrijvingen. Daar gaat ongelooflijk veel tijd inzitten, en ik denk dat mijn doelgroep niet precies degenen zijn die een gedetailleerde beschrijving nodig hebben.

Waar Pattern9 sterk in is, is het op maat maken van een patroon. Precies pas. Doelgroep: mensen die al wel weten hoe ze een kledingstuk in elkaar moeten/kunnen zetten, maar graag een patroon op hun eigen maten willen hebben. 
Op deze manier hoef ik geen kostbare tijd te gebruiken aan dingen die eigenlijk overbodig zijn: mooi plaatje, verkooppraatje, uitgebreide beschrijving inclusief stoflegging etc. etc., mán, je wilt niet weten hoeveel tijd dat kost!

Op dit blog ga ik gewoon lekker schrijven over de kleine of grote stappen die ik zet, zodat lezers ook wat meer inzicht krijgen in de werkwijze - en hopelijk ook wat vertrouwen. Zelf heb ik er alle vertrouwen in en we zien wel of het schip ergens strandt.

Langzamerhand zal ik de pagina's van dit blog dus ook anders indelen. En voor feedback sta ik natuurlijk altijd open!

Geen opmerkingen: